Tuesday, December 22, 2009

Nuaim sangat lok tang

Harini Nuaim sangat mem boil temperature saya. Bermula dengan terkencing seminit selepas saya tanya, "Nak kencing tak??" Pastu terkencing lagi atas alas kaki.. fine

Nasib baik beyak dapat dikesan sebab kalau beyak dia akan pegang depan dan belakang montot dia dengan begitu obvious sekali..so td beyak dekat jamban..nice..

dan dia baling banyak menda kena atas dahi, kepala, mata..urghh..camana dia boleh aimed baling tepat kene kat pale ah? saya tak pandai elak ke dia memang akan jadi basketball player one day? sakit sampai pening ok..tu belum lagi dia geram pastu tutup mata saya dan bila saya peek sikit dia terus tumbuk mata ini..rasa nak nangis ok.

speaking of rasa nak nangis..memang sangat...
bila tengok cermin, fuh muka kau memang sangat mengecewakan..
bila tidur..rasa nyaman sangat...

good news..good news..where are u?

mungkin selepas posting keluar barulah saya boleh senyum sikit kot..



p's: Lok tang ialah bahasa jawa kut? yg bermaksud nakal, ngetis yang amat sangat

0 comments:

Post a Comment